Annetaze Cerenmert bende biol ve lierac kullanıyorum düzenli ama yinede az çatlağım oldu 21 haftadayım ne kullansakta genetikte varsa çatlama oluyormuş. Doğum sonrası geçerim acaba
Hazalaskin Zeynosunannesii bencede kesinlikle bide beyaz tenli olanlar çatlamaya daha meyilli sanırım cildin elastik yapısı daha az oluyomuş onlarda
aslansmommm Cerenmert 3. Aydan beri organik hindistan cevizi yağı kullanıyorum çok memnunum neredeyse beş aylık olduk herhangi bir çatlak oluşmadı karnım ayıma göre hızlı büyüyor inşallah sonuna kadar bunu kullanmayı düşünüyorum
Denzk Cerenmert her banyodan sonra mutlaka bebek yağı sonrasında yoğun nemlendirici krem sabah ve akşam lierac
127383 Cerenmert bio oil kullandim, bebek yağı kullandim, dalin vazelin kullandim ayriyetten bir yağ daha kullandim 30haftaya kadar bsey yoktu ama bu hafta hep çatladım🙄 ne yaparsan yap canim çatlaklar kaçınılmaz son gbi duruyor
Deletedmom2265 Cerenmert Vücut yapısı ve alınan kiloyla da ilgisi olduğunu düşünüyorum. Haftadan beri Sinoz çatlat kremi kullanıyorum duştan sonra sürüyorum 30+4’üm henüz çatlamadım inşallah böyle kapatırım 🤲😅
busekoraltan Cerenmert 39.haftamın ıcındeyim bir tane çatlak yok. Bio oil kullanıyorum evet ama duştan çıktıkça sürüyorum öyle günde bır ıkı de degıl. Bence yapı meselesi hep demişimdir. Birde yavaş kılo Alman gerek. Annemde yokmuş bendede olmadı. Haa kımısınınde doğumdan sonra ortaya çıkıyormuş bekleyıp görcez 🤷🏻♀️
Merve0671 Ben 32. Haftamdayım hiç çatlağım yok çok şükür, vazelin kullanıyorum sadece her duş sonrası sürüyorum
kimbuhemsire54 Cerenmert bende 2. ayimda basladi catlaklar ve bio oil kullaniyotum azalma oldu catlaklarda
Snnr41 30haftaligiz ☺️ 3.ayda bio oil basladim hayla catlagim yok, şuanda sudocrem kullaniyorum + avakado yagi kullaniyorum ☺️ catlamadik
Kaleboynutuba cigdem4154 kantoron vazalin ve badem iyi geliyo ama yinede çatlıyo 16. haftadayım karınmda hiç çatlak yok ama göğüslerim ve kalçam aşırı çatladı bizim ailede karın çatlamazmış genetik bişey ne kyllanırsan kullan olacak mutlaka
cigdem4154 Kaleboynutuba ya tabi olacağı varsa olur ama yine de önlem alalım ama aslında ben çabuk çatlıyorum bacaklarımda hamilelikten önce çatlaklarım olmuştu şimdş birşey yok sürdüğümden mi olacağından mı bilemiyorum
fethyegumus Cerenmert bende de var doktorum hiç bı yerde arama krem dedi kantaron yağı kullan dedi denemeni tavsiye ederim 🥰
Esrahazen1 Cerenmert bio oil kullandım bende ama çatlaklar oldu sadece karın bölgemde ama 37 38. Haftada başladı ama çoğalma olmadı Allahtan
semanur2906 Cerenmert benim doktorum sarı kantoron yağı ve hindistan cevizi yağı önerdi gece onların ikisini karıştırıp sürüyor sabahlarıda bio oil kullanıyorum 5 aylık henüz bir çatlağım yok çok şükür .. Doktorunuza danışmadan yinede hiç birşey kullanmayın
aden_ Gebeliğimin başlangıcından bu zamana kadar bioil kullanıyorum 27. Haftadayız hiç çatlağım yok şükür