Arasinannesi2 Kizlar 4 gün önce nisanım geldi , bugün karnım devamli sert ve bebek çok kasıyor kendini neden acaba
Maviss35 Arasinannesi2 bi bilgim yok canım ama sorun üste çıksın belki bilen olur 😇 içime doğumun başlayacak gibi doğdu ama 🙈🙈
Esmiram_ Arasinannesi2 bende öyleyim doğuma hazırlık sancıları veya yalancı sancılar oluyor kasılmam da çok nst de az sancı çıkıyor yani taa ki şiddetli vurmassa gitme dayanılmayacak gibiyse git derim bende 37+3 haftalgm
Arasinannesi2 Deniz2961 kızzz geldim simdi doktordan 1 cm açıklık varmış şancı yook cumartesi yine, gidicem 4 cm olursa doğuma.alcak
Arasinannesi2 Esmiram_ dayanilmicak gbi degilde bebek fazla hareket etmiyor karnimda çok sert bise olur korkusu var
MerveBeyza Arasinannesi2 ben doğum yapacağım zaman galiba kanala girdiği için hareket etmiyordu bebek canım hadi inşallah hayırlısıyla eline almayı nasip etsin Rabbim