Gammmzee 36+4um suyum gelir ya da nişanım gelir anlamam diye çok endişeleniyorum 😏 suyun sızıntı şeklinde geldiğini söyleyenler de var yardımcı olursanız sevinirim anlaşılıyor mu
Esmk Gammmzee anlamaman mümkün değil kuzum anlaşılır Su sızıntı halinde gelirse zaten kontrolünde anlaşılır.Nişanı da görünce anlıyosun
Tugceonur Gammmzee Hayırlı doğumlarınız olsun inşallah her insan da bir olmuyor su gelmesi nişan gelmesi ile hemen doğum başlayan da var baslamayanda var sadace suyumuz gelirse idrar gibi tutamıyorsanız suyunuz geliyor demek rengi şefaf su gibi olucak suyunuz geldikten 48 saaat içinde doğumunuz başlar bebek o kadar süre susuz kalabilir . Nişan gelmesi ise sancınızın olup olmaması ile değişiyor mesela benim 3 hafta önce niaşanım geldi ama sancım yoktu kişiden kişiye değişir
Esmk Gammmzee zaten büyük ihtimalle 15günde bir gitmeye başlamışsındır sen anlamadan doktorun anlar ama şöyle diyim çiş yaptığını ve tutamadığınu düşün,sıkışma falan yok mesela dümdüz dururken bi anda su akıyo ya da sızıyo,yani akıntı gibi değil