Betulfurkan19 13+3 teyim arkadaşlar ve bulantılarım halâ geçmedi gün boyu sürekli bir bulantı halı oluyor ve bu beni çok yoruyor. Sizde durumlar nasıl
Sinemkocak Betulfurkan19 bende 14 haftalik oldum ama hic mide bulantisi yaşamadım doktorunuza danışın isterseniz mide bulantisi icin ilac kullanan arkadaslarim oldu biraz daha rahat edersiniz en azindan. Cinsiyeti belli mi bebeğinizin 😊
Betulfurkan19 Sinemkocak hayır maalesef öğrenemedik ayaklarını havaya dikmiş kerata 😀 1 ay sonra öğreneceğiz inşallah
Sinemkocak Dilossh bebişinizin cinsiyeti belli mi genellikle kız bebeklerde daha cok mide bulantısı yaşanıyormuş doğru mu acaba?
Japonannesi Betulfurkan19 bende 13+3😀 mide ağrım çok fena ve kusmayı tetikliyor bugün iyiyim şükür ilaca başladım ve çok dikkat ediyorum asitli yicekler hamur işi kızartma salçalı baharatlı hiç bişi yemiyorum. Süt yoğurt çorba meyve gibi hafif şeyler yiyorum. Mide için renne Duo yanlış yazmış olabilirim bulantı içinde Onzyd 4mg tablet tabi bunları doktorum önerdi
Sinemkocak Betulfurkan19 ya bizimki de oyle bacağının birini katlamıştı doktorumuz hicbisey göremiyorum dedi cuma günü gitcez bakalim tekrar inşallah gösterir 😍
Betulfurkan19 Sinemkocak benim gönlünden geçen kız olması ama tabii ki öncelikle sağlıklı olsun en önemli olan o. Cinsiyeti henüz bilmiyoruz dediğim gibi ayaklarını yukarı dikmiş göremedik ama bir ay sonra net öğrenirsiniz dedi doktor bakalım hayırlısı :)
Betulfurkan19 Sinemkocak birkaç kişide bence kız bebek kızlar utanır hemen göstermez falan dedi ama bakalım hayırlısı :))
sevil42 Ben bugün 14 haftalık oldum 6. Haftadan bu yana prilam kullanıyordum dün bırakmayı denedim ama çok kötü oldum hala geçmemiş bulantılarım bu hafta içi öğrendik cinsiyetini
Betulfurkan19 sevil42 doktorum bana da bulantı hapı verdi fakat ben hap içemediğim için Çubuk krakerle falan geçirmeye çalışıyorum bulantılarımı
Sinemkocak Betulfurkan19 evet bize de öyle diyenler oldu ama sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil 🥰 alışveriş yapmak için öğrenmek istiyorum sadece cinsiyetini 😆
Betulfurkan19 Dilossh SZuleyha hastaneye gidecek kadar çok olmuyor bende fakat gün içinde su bile içsem çıkarasım geliyor ama kusamıyorum da bu çok kötü bir şey çıkarsam rahatlayacağım aslında ama o da olmuyor
SZuleyha Betulfurkan19 Haftaya kadar sürdü bende, ilk başlarda günlerce hastanede yatmıştım artık kan kusuyordum çünkü, prillam diye bi bulantı ilacı var onu iste doktorundan onsuz asla toparlanamazdım sanırım bu arada cinsiyeti erkek
Betulfurkan19 Sinemkocak aynen gerçekten ben de öyleyim alışveriş yapmak için sabırsızlanıyorum ebebek uygulamasını indirdim hem kız hem erkek kıyafetlerini sepete ekledim hangisi çıkarsa diğerini sepetten çıkaracağım 😂😂
Hilalnur126 Ben de 7+3 deyim bulantılarım gün geçtikçe artıyor kusuyorum ve mide ağrısıda yasıyorum. Üstelik baştan beri prilam dr de kullanıyorum azaltıyodur illaki demek kullanmasam ne olcak