tuqcehanim Bebek hareketlerini ne zaman veya nasıl hissetmeye başladınız? İlk gebeliğim , 18. Hafta bitiyor hala kıpırtı yok. 🥲
anneyimmm42 tuqcehanim net olarak 22 . Haftada hissetmeye başladım canım . Şu an 23 haftalık hamileyim Allah’ın izniyle sende hissedersin inşallah . İlk gebeliklerde biraz zaman istiyor
Hapyymami55 tuqcehanim iki üç haftaya hissedersin cnm merak etme bazi anneler böyle bebek hafif hafif hareket ediyor gaz zannediyor dikkat et benim bile ikinci gebelik bu bebek 14 den beri hareket ediyordu bende gaz zannediyodum meğer bebekmis
Amorfati23 tuqcehanim 20den sonra ufak pıt pıt şeklinde oluyor çok dikkat kesilirsen farkedersen ama 25ten sonra gümbür gümbür geliyor 😂😂 30dan sonrasını hiç demiyim artık 😜😜 36dayız kazı yapıyor yavrum 🍯😂
Burcuk53 Ilk gebeliklerde 22ye kadar duymamamiz normal 20deyim şu an çok minik minik hissediyo gibiyim ama net değil ☺
eylulummmm @tuqcehanim ben zayıf olduğum için 16. Haftadan beri net hissediyorum canım ilk gebeliğim sende hissedersin inşallah 1 2 haftaya çok güzel bir his 🥰
YavuzGonca Hafta sanırım hissetmeye başlamıştım, ilk gebelik için tabi, tecrübeli olanlar daha önce de hissediyormuş