Arkadaşlar Benim ilk gebeliğim daha önce çok ağır bir ameliyat geçirdim o yüzden normal doğum yapmam yasak devletteki doktor 39 haftaya kadar bekletirim dedi ve çok ketum Bi doktor kolay kolay bilgi vermiyor Bn sorarak öğrenmeye çalışıyorum bazende tersleyerek konuşuyor süreç devlet hastanelerinde nasıl işliyor acaba bilgisi olan var mı yazabilir misiniz bu arada şuan 35+6haftalık hamileyim