Eliferimm kızlar herkes müslin bezden çok memnun olduğunu söylüyor ama bakıyorum çok sert bir kumaş o kadar yumuşak pazenler falan varken neden müslin merak ediyorum alsam mı almasam mı bilemedim, bebek cildi için çok sert geliyor bana
Fnen Eliferimm sert olanları da var ama yumaşak olanlarıda var birde yıkandıktan sonra da yumuşuyor. Ben şahsen 3 tane almıştım ama daha da alacağım yetmiyor
2kizanasi Çok ferah bi kumaş yaz için çok iyi, bebeğin yüzüne vs gelse bile bunaltmaz, puset araba vs üstü de örtülüyor bide havludan daha güzel kuruluyor hemen suyu emiyor ben bu şekil kullandım
Fnen Eliferimm bebeğimi müslinle kundak yapıyorum diğerlerinde terliyor ve isilik oluyor. Bebek arabasının üstüne atıyorum tek katlı olanını bazen arabanın içi çok sıcak oluyor sadece müslin örtüyorum. Koltuğun üstüne uzandırırken vs ben çok amaçlı kullanıyorum valla 😅 4 katlı 2 katlı ve tek kat seçeneği mevcut kullanacağınız yere göre alırsınız
Tazeanne0134 Eliferimm valla canım oğlum1 tane almıştım sonra 2020de bu zamanlar 3 tane daha aldım ve hâlâ kullanıyorum asla pişman değilim gayette yumuşak ayrıca pazen battaniye daha sert emin ol canım buna
asraca Eliferimm aaaa ilk bende almadım yıkayınca harika kılın bile onu kullanıyoruz hatta 3 ledim örtüleri kışın ev sıcak oluyor onu örtüyorum
Pyrz_07 Eliferimm yıkanınca yumuşacık oluyor yaz bebeği olcaksa mutlaka alın derim ben 5 tane aldım çeşit çeşit kullanmak için
Tazeanne0134 Pyrz_07 en iyisi canım benim oğlumun 4 taneydi şimdi kızım olacak duruma göre 2 tane daha alacam inşallah
Nilufar_1996 Eliferimm yok canım tam tersine çok yumuşak güzel su emiyor ben bebeği onunla kuruluyorum.
MerveNur- Eliferimm bende de var hem baby nestin içine çarşaf gibi kullanıyorum hem de çift katlı battaniyesi var baya memnunum hiç sert değil aslında