Kızlar 34 haftalik hamileyim. Yaklaşık 2 haftadır falan en ufak bişey yesem midem hazmetmiyor gece yattığımda yediklerim geri geliyor sanki yediklerim. Boğazımda duruyor. Her gece kusmak zorunda kalıyorum normalmi acaba ? Doktora söylesem ilaç vs verirmi