Merhaba ben de 35+4 haftalık hamileyim 24de gebelik şekerim çıktı. O zamandan bu yana bu şekerle mücadele ediyorum 😂 yürüyüş cidden gün içinde şekeri çok güzel dengeliyor. Ama beyaz unlu şeyler, patates, pirinç, paketli gıda, hatta şeker oranı yüksek meyveleri bile yememeniz gerekiyor. Meyveyle beraber bir süt ürünü ya da tarçın tuketmeniz lazım. Ana ogun ve ara ogunleri duzenli yapmaniz gerekiyor.