mervem10 40 haftayı doldurup bebeğinin boynunda kordon olan anneler var mı acaba normal doğum istiyorum kordon dışında herşeyimiz normal gözüküyor sizlerde bu durumu yasayan var mı acaba
Hapyymami55 mervem10 sadece kendi fikrimi söyleyeceğim sırf kendi sancım la dogurcam diyede bebemi riske atıp kırkı kirkbiri beklmemem hayatta
mervem10 Hapyymami55 tabiki de önemli olan sağlıkla kucagimiza almak salı tekrar çağırdı doktorum olmadi suni ile başlayalım dedi