Merykls canım bence süreci akışına bırak hangi şekilde gelmek istediğine bebeğin karar versin, her şeyin en doğalı en iyisidir zamana bırak o vakti gelince sinyallerini verir.
Normal doğacaksa sancın gelir sezeryan olacaksa suyun azalır ya da plesantan yaşlanır vs vs
Her şey sürecinde ilerlerse akışını bulur.
Her iki doğum da kolay çünkü sonunda evladını kucapına almak var, 9 ay sağ salim taşındıktan sonra kavuşmak var..O ağrı sancı vs geçip gidiyor geriye sadece kuzunun kollarında uyuyuşu kalıyor