Fatooo_sena25 26 haftalık gebeyim . Ağrılarım var kasılmamı bilmiyorum nasıl oluyor? Lütfen yazarmısınız🙏
Mltmsncn Fatooo_sena25 sürekli olmuyor belirli aralıklarla giriyor, adet sancısının bir tık üstü. Bendede sizin haftalarda siddetli karın ağrıları oluyodu ama 3-4 saat geçmiyodu. Hiç hafiflemiyodu. Yalancı sancı olabilir o yüzden. Dogum sancısı girip cıkıyo
Elfs Fatooo_sena25 o zaman bana doktorum kasılmayla ilgili karnın basketbol topu kadar sert olacak bebek kendini sıkıp sırtını poposunu yaslayabilir onunla karıştırma demişti.
Fatooo_sena25 Mltmsncn teşekkür ederim 🙏 Mltmsncn çok korkutuyor beni bugün ilk defa oldu böyle bi ağrı inşallah devam etmez. Teşekkür ederim sağolun🙏
Fatooo_sena25 Alpisinannesii Alpisinannesii toplanmma değilde karnımın genelinde bi setleşme var korkuyorum Endol ve parol içtim. İnşallah geçer 🙏