bebekveannesiii icefrezya baya geçmiş üstünden ama ben hataya gidiyorum 35.haftadan sonra randevusuz bakılıyo
icefrezya Sağolun, bende randevu bulup gitmiştim, sonraki hafta İçin direk çağırdılar. Dediğiniz gibi randevusuz oluyor belli haftadan sonra.
bebekveannesiii icefrezya aynenn 36hafta sonrası haftada bir çağırıyor eğer randevu bulabilirsen al yoksa gel diyolar