Byncdii Kızlar dünden beri kasıklarımda ağrı var dün daha şiddetliydi bugün şiddetli olmasada ağrı var yatıp kalkarken yürürken ağrıyor yatıp dinleniyorum ama hala geçmedi sizce doktorumu aramalı mıyım ? Önemli birşey midir yardımcı olursanız çok sevinirim 🤲🤲🤲😒😒😒
Deletedmom434 Byncdii idrar yolu enfeksiyonun olabilir, doktorunu arayabilirsin onun dışında yalancı sancı olabilir ne olur ne olmaz doktoruna görün yinede😊
Byncdii Deletedmom434 canım İnternetten baktımda benim bahsettiğim ağrı çatı ağrısı olarak geçiyormuş ama benim rahatsızlığımdan dolayı normal doğum yapma şansım yok bu çatı ağrısı sezeryan olacak hamilelerdede olur mu ? 😒
Deletedmom434 Byncdii olur tabikide bebeğin pozisyonundan da çatı ağrısı olabiliyor vücut kendini doğuma hazırladığından oluyor genelde
Byncdii Deletedmom434 anladım canım dünden beri aşağıda hissediyorum zaten bebek baskı yaptığı içinde olabilir o zaman 😒🌼🌼