aslhansrc1 Çok şükür son 100 günümüz kaldı rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin 🙏kaç kişiyiz görelim 🙂
Lahinnn aslhansrc1 amin aynıyız senle son adet 16 kasım. Bebek kız mı erkek mi kac kılo boyu nasıl gıdıyor
aslhansrc1 Lahinnn 15 kasın son adet 🙂 kızımız olucak inş. Gelişimi iyi çok şükür 🙏 bu ay sonu gidecegim kontorle suan bilmiyorum.
Lahinnn Akgdk91 ben saglıklı dedı doktor ama bende Prediyabet cıktı ondan kılo almıstır dıyorum bebek ınsallah daha onden gitmez sıkıntı olma Ama en cok badem yedım yogurt bır de asırı yıyorum