ikimelekannesii22 18 haftalık hamileyim doktorum hiç demedi 3lü 4lü testi yaptır diye sadece 2liyi yaptırmıştım🤷🏼♀️
annesinin_beybisi ikimelekannesii22 12. haftada 2 liyi yaptırdım herhangi bir risk çıkmadığı için digerlerine gerek görmediler.
aslansmommm ikimelekannesii22 13de 2li düşük risk çıkmasına ragmen 17 de 3lü yaptırdım o da düşük risk cıktı bide 22 de detaylı yaptırcam
Annesininportakali53 ikimelekannesii22 3 lu tarama testi 16-18 hafta arası en iyisi 16. Hafta 4 lu tarama testi de 18-22. Hafta arası genelde canım ama ikili yaptirmissin bazen doktorlar ikilide sorun çıkmadığı için diğerlerini yaptırmaya gerek görmüyor
ikimelekannesii22 annesinin_beybisi benimde 2li testim temiz cıktı sadece detaylı ultrasonu dedi diğer testleri demedi acaba gereklimi?
annesinin_beybisi ikimelekannesii22 gerekli olmadığı icin dememistir. bana da demedi ben deneyince sordum risk olmadığı icin diğerleri icin gelmene gerek yok dedi
ikimelekannesii22 Annesininportakali53 evet hiç demedi bana 2li testim temiz cıkmıştı dese yinede yaptırırdım
aslansmommm ikimelekannesii22 doktordan doktora değişiyor bazı şeyler canım takma kafana doktor demese ben yaptırmazdım herhalde o ne derse onu yapıyorum işte bildiğimden değil ama okudugum kadarıyla 3lüyü çoğu doktor istemiyormuş zaten detaylı ultrasona girin diyolar mutlaka
Annesininportakali53 ikimelekannesii22 aslında söylemesi gerekiyordu en azından bu haftalarda 3lu test yapıyoruz ama2 li testin temiz çıktığı için ben gerek görmüyorum ama için rahat etmesi açısından yaptırmak istersen bu haftalar uygundur diye söylemesi lazmdi
ikimelekannesii22 Annesininportakali53 evet ya🤦🏼♀️ Peki ayrıntılı ultrasona 4lü testimi diyorlar yoksa ayrı bir test mi?
Annesininportakali53 ikimelekannesii22 yok kuzum ayrıntılı ultrason detaylı yani renkli ultrason bebegin bütün organları inceleniyor ama 4 lu test 3 lu tarama testin tıpatıp aynısı sadece doğruluk oranı 3luye göre daha yüksek amacı da down sendromu tespiti
Hapyymami55 ikimelekannesii22 canım bende ikili yaptım sorun cikminca doktor hiç üçlü vs yaptır demeddi sadece detaylı istedi
ikimelekannesii22 aslansmommm sadece detaylıyı söyledi onuda yaptırıcam söylese diğerlerinide yaptırırdım napalım sağlık olsun🤷🏼♀️
ikimelekannesii22 Annesininportakali53 onemli bi test ozaman 18 haftalığım simdi yaptırsam geçmi kaldım 😏
Annesininportakali53 ikimelekannesii22 detaylı yi mi diyorsun detaylı 22. Haftadan sonra yapılıyor bütün organları inceleniyor 4 lu taramayi diyorsan oda 16-20 . Haftalar arası yapılıyor 4 lu için geç kalmadınız detayliyada var zaten ☺
ikimelekannesii22 Annesininportakali53 doktoruma bi soruyum 4lüyü yaptır derse yaptırıyım zaten detaylıyı kesin yaptırıcam cok tesekkur ederim bilginiz için 😇
Annesininportakali53 ikimelekannesii22 rica ederim sağlıkla kucaklarimiza aliriz inşallah bebişleri ☺