Alp46mustafa 33+0 olunca 33 üncü haftaya mı giriş yapmış oluyorum yoksa 33 doldu +1 +2 de 34 üncü haftadan gün mü almış oluyorum bir türlü çözemedim bu olayı 🤷♀️
Alp46mustafa mserif çok teşekkür ederim valla aydınlattığın için kafam karışıp duruyordu bu konuda 😂🤷♀️