3 gebelik kaybım vardı. 4. Ye hamileydim. Çok şükür oksapar kullanarak 39+1 e gelmiştik. Devlette normal doğum olacaktım. Bebek ne zaman isterse o zaman. Ama devlet iğneyi bırak dedi ne zaman doğarsa falan dedi. Bu riski göze alamazdım. Özel doktorumla hemen sözleşip bugün doğurdum sezaryen tabi. Sonrası biraz azcık ağrılı ama değerrr. Çok şükür bugünümüze. İnşallah sizlerde bebeklerinize sağ salim kavusursunuz🤲🏼🤲🏼♥️♥️♥️