37 haftada çatı muayenesi yapıldı norml doğuma uygun. Aynı gün birkaç saat sonra kanlı pembe sıvı geldi doktorum muayene sonrası normal dedi. Ara ara bel ağrım ve sancıları geliyor. Şuan da 37+2yiz d belim ince ince ağrıyor. Doğum belirtisi mi yaşayan hanımlar yorumlarınızı bekliyorum ☺️