girayinannesi internete yazdım böyle çıktı 37.haftadayım ama doktor doğum yaklaşmış falan demedi
Amniyon sıvısı koyu kıvamlı değil,su gibi akışkandır.Kendine has özel bir kokusu vardır.Gebeliğin sonunda amniyon sıvısı rengi açık sarı renginde olup içinde “vernix caseosa” parçacıkları bulunabilir.Doğum yaklaştıkça amniyon sıvısının rengi bulanıklaşır.