Kızlar hayatımda ilk kez çatı muayenesi oldum doktorum geçen hafta gittiğimde haftaya çatı muayenesi yapacağım demişti o günden beri açılan bütün çatı muayenesi postlarini ve yorumlarını okudum. İnanın burda yazanlar yüzünden sabaha kadar uyuyamadım. Geçen hafta doktorum korkma diye bilgi veriyorum demişti ve ne yapacağını anlatmıştı. Bugün ise normal ultrasondan sonra hadi bide catina bakalım dedi 5 sn sürdü sürmedi ve hiç bişey hissetmedim iki parmağına jel sürdü ve inanın ilişki yaşarken daha çok canım yaniyormus. Kendinizi hiç strese sokmayın çıktıktan sonra da gayet acısız agrisiz bı şekilde hayatıma devam ettim. Kafanızda büyütüp benim yaptığımı yapmayın. Doktorum sonrasında çatının müsait olduğunu normal doğuma engel bişey olmadığını söyledi ona da ayrıca mutlu oldum. 💃