Ysmn12 33.haftamdayim bu zamana kadar afyon da özele gidiyordum. Ama aşırı pahalı doğum ücreti vs. Bu yüzden Eskişehir şehir Hastanesi’ne gitmek istiyorum. Doğum için kabul ederler mi ?
Fadimeckrr Acilden girdikten sonra mecbur doğum yaptırmak zorundalar 👍 Ama doktorlar bakmak zorunda, bizde doktorumuzdan memnun değildik doktor onay vermeden değişiklik yapamazsınız demişti başhekim , sağlık bakanlığı öyle birşey yok demişti. Yani devlet te
Fadimeckrr Fadimeckrr yani devlette özel gini doktorlar haftası geçtiği için kendi doktoruna git vs diye baya azarliyor . Ben hem.ozele hem devlete gidiyorum , ama doğumu devlette istiyorum .