Misssitare Heyecan 2′ye katlandı artık dişarıdan hareketlerini görebiliyorum. trimesterı çok sevdim. Hem hamile gibi hissediyorsun, hem cinsiyet öğrenme birde böyle hareketleri görme harika oldu. Sizde nasıl kızlar?😊
twinboymama Misssitare vueee 🤩 bacım ben daha düzenli hissetmiyorum bile 21. haftadayım. eminim çokzel bi histir dışardan görebilmek 🥲
Bayancorek Misssitare Dışardan benim de 20. haftada gözükmeye başladı çok tuhaf bir duygu gerçekten, eşim konuşunca tepki bile veriyor. 23+3 üz şuan. Doktor çok sabırsız erkenden hissedersin demişti banada ama bu kadar erken beklemiyordum bende. Sağlıkla kavuşalım inşallah. 🌸🤗
bayanukuslu Misssitare 14+5 günlüğüz bugün. 2.trimesterdeyim ama hala hamile olduğumun farkında değilim 🙄 azıcık daha mı zaman ihtiyacım var anlayabilmek için 🙄
Misssitare twinboymama karnım kalkıp iniyor vurunca bende şaşırdım🙆♀️ videoya bile çektim eşimi inamdırmak için. Sizde yakın zamanda hissedersiniz inşallah, müthiş bir şey😍
MuberraK Bizde 23 haftalığız dışardan geçen gün gördüm şaşırdım daha erken değilmi diye siz bizdende erkencisiniz ☺️🥰 gerçekten bu aşamalar çok güzel 1. Trimisterde insan pek anlayamıyor hamile olduğunu hareket, göbek,cinsiyet hiçbiri olmadığı için
Misssitare MuberraK banada erken gibi geldi ama baya vuruken karnımdan belli artık ne yaşıyor içerde bilemiyorum😅