Arkadaşlar cuma ilk testler yapıldı e nabız da gördüğüm idrarda yogun enfeksiyon ve kan değerlerim cok düşük bunu yaşamış arkadaşlarım varmı yazarmısınız neler yapıldı bebeğe zararı oldu mu pazartesi ilk işim hastaneye gitmek olucak ama bunu yaşamış arkadaşlarım varsa danışmak istedim 🥺