Yavruhamsi Anne2022 14.9da acil sezeryana girdim yüksek olmadı riskli anne ve bebek için limonlu su normalde önerilir ama sağlıkocağını arayıp hemşirenize danışın derim
hunilimom Anne2022 12-13 ideal daha üstü riskli benim ilk gebelikte vardı 16/10 Lara çıktı ilaçla düştü şimdi de 2. Ye hamileyim 14-16 felan çıkıyor hastanede evde 11-12 anlamadım , 😂
Yavruhamsi Berenibeklerken evetttt 37haftada gelişim geriliği ve suyum da azalma vardı birde bu eklenince doktor çok riskli dedi
Berenibeklerken Yavruhamsi anladım. Benim de 14 9lara çıktı alfamete başladım da daha 31.haftadayım. Sen doğum yaptın mı bebeğin nasıl acaba haftan da iyiymiş bebişin iyidir inşallah.
Yavruhamsi Berenibeklerken kızım şuan 18 aylık düşük kilolu 1980 gr doğdu çok şükür sağlıklı bir bebekti küveze vs girmedi son haftalarımda olmasaydım bana da ilaç tavsiye edecekti doktorum son haftalarımda olunca riske atmak istemedik.. bir yerde okumuştum yüksek tansiyon gelişim geriliği yapıyor diye sizde öyle bir sorun oldu mu ? Bizim de 30lu haftalarda gelişim geriliğimiz başlamıştı ondan soruyorum
kubratd hunilimom şu an ben de öyleyim evde ölüyorum 11-12lerde çıkıyor. Hastanede 13-14 anlamadım yaa tahlil yaptılar idrarda bişey yok. İlaç da başlamadım şu an 26 haftalığım. Siz başladınız mı?
hunilimom kubratd ben hastane inandiramiyorum 16 çıkınca bı panik oluyorlar diyorum sizin cihaz bozuk ben 16 da baş ağrısı bulantısı beni mahvediyor yok çok yüksek bilmem ne ilaç başlamadık ilk 3 ay kardiyoloji kadın doğum arası gidip geldim 24 saat nabız tansiyon ölçümü felsn yapıldı herşey temiz idrarda protein felan çıkmadı öyle bekliyorum ama bunda da gebelik şekeri varmış
Berenibeklerken Yavruhamsi normal diyo kilosu ama haftaya gidicem o zaman tekrar sorayım inşallah olmaz gelişim geriliği ya
Yavruhamsi Berenibeklerken olmaz inşallah bizde de bir anda olmuş anlamadık siz ilaca başlamışsınız zaten bebek için sorun olacağını sanmıyorum benimki geç farkedildi