canbabacan Zeynepogzvrl bendw 40 + 3 benimde nisan gelwli 1hafta oldu bugun bel ağrim ara ara kasık ağrım var
mervem10 Bizde 40+0 olduk bugün kontrolüm vardı ne açıklık var ne sanci doktorum salı tekrar gel bakalim olmadi suni ile doğumu başlayalım dedi
Zeynepogzvrl mervem10 banada tam 41 i bekleyelim olmadı suni yaparız dedi inşallah yarına kadar sancım artar falanda suni sancıya gerek kalmaz
Merve6334 Zeynepogzvrl tamam nişan gelmiş belden ağrı da sancı bugün yarın doğum olur inş hayırksıyla sağ Salim kucağına alırısn
Ferii95 Zeynepogzvrl 40+4 u bitiriyoruz biz de bugün. Gelmiyor bebiş. Nisan falan da gelmedi. Salı 41+0 da yatış yapilacak hala gelmezse