Merhaba arkadaşlar 16.haftamda doktora gittiğimde doktora cinsiyetini sordum bebek baya hareketliydi sürekli yer değiştiriyordu biraz baktıktan sonra kız dedi ama ben acaba yanılmış mıdır diye düşünüyorum başta kız denip sonradan erkek çıkanlar oldu mu aranızda?