serotonin_mo Kızlar 11/3 hafta hamileyim idrar yolu enfeksiyonum yüksek ilaç kullanıyorum ama tekrar ediyor bununla nasıl başa çıkıyorsunuz ?
Hapyymami55 serotonin_mo gitmiyor canım ne kullansan ne etsem gitmiyor gitse bı sure sonra geri geliyor doğuma akdar çekiyoz malesef çok yüksek dil ama bendede var
gkbyza serotonin_mo bende de vardııı munurol içirtti doktor. Geçti mi geçmedi mi bilmiyorum şuanlık sıkıntı yok
Ozlm0916 serotonin_mo o sorun bendede var canım ilac kullandim 1 hafta fayda etmedi dün hastaneye yatisa aldilar 3 tane serum 2 tane igne bi tane fitil vurdular biraz rahatladım ama erken dogum riskim var 32 33 haftalik dogurabilirsin dediler iki tane ciger gelistirici igne vurdular 10 gun sonra tekrar kntrolm var tahlik felan yapacaklar 28+1 olduk erken dogarsa küveze alabiliriz dedi allahım korktugumuza ugratmasin 😒🙏
serotonin_mo Ya ben küçük bir şehirdeyim doktorlar çok tecrübesizacaba bitkisel ürünler vs kullanıp faydasını gören varmıdır
Fatmandrsv Ne yazık ki benim ilk gelebiliğimde de oldu bunda da oluyor . Dert etmeyin. Alaturka tuvalet kullanın sirke ile temizlik yapın
Fatmandrsv serotonin_mo herhangi bir sirke olur genital bölgeyi temizlemek bakteri üremesine bi nebze engel olacaktır. En doğal yöntem ilaç iç iç nereye kadar. Sık sık çamaşır değişimi ve su içmekten başka çare yok
Ozlm0916 Ozgeozgul alt tarafımda ağrı var idrar rengim koyu koku oluyor alt taraftan bu şikayetlerle gittim tahlil yapildi bol bol enfeksiyon cikti kasıntı yok acayip bi agri var saga sola donemiyom
Aysunzeynep serotonin_mo serotonin_mo benimde yüksek cıktı pazartesi acil gidicem umarım cocuklarımıza zararı olmaz 🥺
kubumom Bende de var geçen haftadan beri uğraşıyorum. İdrar kültürü testi yapıldı pazartesi duruma göre tekrar antibiyotik verilecek. 34.haftaya girdim, sizlerin haftası daha etkenmiş Rabbim korktuğumuzdan korusun, inşallah atlatırsınız bir an önce.
annesinin_beybisi serotonin_mo dut kürü varmış tamamen geçiriyormuş bende de enfeksiyon var denemeyi düşünüyorum. bende çocukluğumdan beri var o tek dozluk tozlar ya da amtibiyotikler geçirmedi ne yazik ki . suan bile yanmam var artik alacagimi bilemiyorum. korkuyorum erken doğuma düşüğe sebep olur diye
annesinin_beybisi arenkus bana da burdan bir arkadaş söyledi ibrahim saraçoğlunun dut kürü yeni duydum henüz detayina bakmadım o arkadaş hamile ve yapmış geçirmiş enfeksiyonunu tabi ekstra arastirmak lazım.
Naneliayran serotonin_mo ben nerdeyse erken doğuruyordum enfeksiyon yüzünden. Antibiyotik kullandım ve inanılmaz su içtim. Günlük iç çamaşırı değiştirdim. İç çamaşırımı beyaz renk tercih ettim. Ağrısından ağlayacak durumdaydım nerdeyse kafası çıktı diyordum bebeğin öyle bi ağrı. Bu dediklerimi yapınca azaldı, tahlillerim temiz çok şükür.