Cmre35 Kızlar iki gündür belim kasiklarim ve bacaklarıma vuran sancılar çekiyorum. 36+2 yim sizin doğum belirtileriniz nelerdi
Cinarr123 Benim son ana kadar hiç belirtim yoktu acilmam da yoktu 39+1 de doğum yaptım gece ansızın beklemedigimiz zamanda sanci vurdu karnıma gaz sanci gibi ben gaz sancisi sanıyordum ama doğum sancisiymis meğersem 🙉
Cmre35 Cinarr123 yaa benmde bebegimin hareketleri her an karnimdan çıkacakmış gibi bide ara ara adet dancisi gibi boyle sancilarim oluyo anlamadim valla. Bacaklarima belime vuruyo. Hayırlısı
Yeliz6767 Cinarr123 Benim de sizinki gibi olacak galiba yaz temizliği yaptım kaynanamla halı cam kapı vs. Tık yok ne ağrı ne sancı 😄 çat kapı gelecek gibi 38+4 oldum
Cinarr123 Cmre35 bu zamanlarda adet sancısı gibi sancilar olabiliyor yalancı sanci bende de olmuştu sanci gelip geçiyor ama sanci vurup geçmezse 2-3 dk bi surekli tekrarlarsa gerçek sanci demek vaktinde gelirler inşallah bol bol dinlenmek lazım 😬
Cmre35 Cinarr123 insallah cnm umarım vaktinde gekir ama bana erken gelcekmis gibi geliyo sanki bide iç çamaşırımda ıslaklık olmadoğı halde ıslaklık hissediyorum devamlı sanki ilk doğumumdads böyle olmuştu sonra da nişanım gelmişti zaten anlayamadım.
Yeliz6767 Cinarr123 Yok bitti zaten o kadar hareket de yetti bana doğumum kolay olsun diye yapmıştım 😊