Aysunmardin23 alabilirsiniz tabiki , ben 17 gün sonra kabız olmuştum ve sabah ekmek yediğim için olmuştu , yediklerinize çok dikkat edin çünkü bağırsaklar hemen kendine gelmiyor benim uzun sürmüştü , kolay değil ki kaç tane derinin altı kesiliyor vs , zorlamayın hiç kendinizi lavma yapın ve evinizde bulundurun gece vs zorlanırsınız hemen yapın