Minikkoz Böyle afedersiniz sümük gibi beyaz renkte yapışkan bir akıntı gibi bişey geldi de acaba nişanmıdır 39+3 üm başka herhangi bir belirti yok
Eda-aybars Minikkoz ben de 39+5 im bu sabah senin dediğin gibi sümüksü şeffAf ve hafif kahverengimsi bir akıntı geldi forumdan yazdığımda genelde herkes nişan demiş
Minikkoz Eda-aybars bakalım ne zaman doğurucaz 😅 benimki tamamen şeffaf beyaz bende kanlı lekeli falan bekliyordum ama