Busra5341 Sura2 9+3 üm ne bulanti ne uyku hali ne bir halsizlik hicbisey yok canim bence sansliyiz :)
Sura2 Leylaleyla baş dönmesi bende de oluyor zaman zaman. Doktora haftaya gidiceZ canım 8 haftalık olacağız o zaman nasipse 👼🏻
Sura2 visnelibrownie evet tabiki daha iyi olmayınca da insan bi şüpheye düşüyor sıkıntı mı var diye? Herkes rahat geçirsin gebeliğini inşallah 🤲🏻
dileknazliay Sura2 çok şanslısın 22. haftadayım hala bulanıyor.bulantı yok diye kötü anlama gelmiyor , Herkesin hamileliği farklıdır. Hatta aynı kişinin 2 hamileliği bile farklıdır.
ozgul23 Sura2 hamilelik belirtileri olarak bulantiyi hiç yaşamadım çok şükür herkeste olacak diye birşey yok canım
Nurayuzun Sura2 benim 9.haftada birden başladı ve ortalama 22.haftaya kadar sürdü ve yine bıçak gibi kesildi allahım öluyordum tam 7 kilo verdim herseyden tiksindim inşallah sen yaşamazsın