JEFF Uzandıgım yerde , vajinama igne giriyor sanki.. çok kötü sancı , duruyor bebek haraket ediyor yine aynısı 4.5 defa oluyo , neden ola bilir bu??
Ygmrtprk Ben dun devket hastanesine gittim ağrıdan normal çıktı bugün ozel hastanesine gittim bebek iyice yerleşmiş erken dogum riskim var birsuru ilaç verdi kullanacağım bende 33 haftaligim sağlıcakla gelsin minnaklarimz
JEFF Ygmrtprk agrı benim yazdıgım gibi mi? Benim doktorda , bebek dogum halini almış dedi , erken dogum riski demedi. Nst gel dedi 1 hafta arayla , bu nst erken dogum riski olunca mı isteniyor?? 35.36 haftada gidenler var , 32 erken geldi bana