Sabah sancılarım vardı fakat geçmedi. Hastaneye gittik yatısım yapıldı. Doktor sancıyı durdurmak için serum verdi hap filan . Bide ciğer geliştirici iğne oldum. Ama sancım geçmedi. Çatı muayenesi oldum sancım var fakat açılma yokmuş. Bekliyoruz suanlık. Yapabileceğim bişey var mı bilmiyorum. Normal doğmasını cok istiyorum. Doktor açılma olmazsa sezeryan dedi.