cigdem4154 Bebek için olanlar Emzik-biberon Hemşireye verilecek ( battaniye 5li takım bez ) Ağız mendili 10 adet 3 penye 2 müslin battaniye 2 tane 5li hastane çıkışı 1 tane tulum Pişik kremi Islak mendil Bez Eksik birşey varsa yazabilir misiniz 🙂
Sapsikanne cigdem4154 hastanede emmese bile biberon vermeyin kesinlikle bir sürü meme reddi postu açılıyor burda biberon yüzünden
Duygumiran cigdem4154 kuzum kendin icin ne aldin bi de eldiven al bebisine minnak suluklar varya 3 noktali agzi ondanda al doktorlar dogunca yada normalde 6 aya kadar su vermeyin diyolar ama sen al suyun zararin olmaz
La_le cigdem4154 10 lu hastane çıkışı aldim 5 li hastane cikisi 2 tane muslime bez 1 tane tulum 2 tane ince battaniye 3 tane çorap ,3 tane bere ,5 tane ağız mendili 20 tane bebek bezi ,islak mendil Biberon mezik pişik kremi
cigdem4154 La_le ben çorap koymadım hepsi patşkli diye acaba gerek var mı ki yaz ayında bi de temmuzun başında olcak nasipse doğumum
La_le cigdem4154 benimde temmuzun başı bebekler usuyormus ilkte oyuzden koyucam ne olur ne olmaz benim aldığım kıyafetlerde kendiliğinden çoraplı ama ne olur ne olmaz koyucam
Balahatunn cigdem4154 yaz bile olsa hastaneler cok serin oluyor surekli klima calistigi icin. Gecen sene rahim ameliyati olmustum temmuzda. Cok usumustum. Bebege mutlaka corap ve orta kalinlikta bir battaniye alin
Yesilev Emzik Biberon pişik kremi hiç gerek yok doğar doğmaz pişik olmuyor sonuçta ayrıca memeyi de tutmazsa kaşık ile sütü vermenizi tavsiye ederim kaşık koyabilirsiniz mesela ağız mendili de hastane de hiç kullanmadım kusmuyor çünkü
cigdem4154 Yesilev tamam teşekkür ederm kaşık koyuyorum hemen ya emziğe çook hevesim var emsin istiyorum inşaAllah emer 🙂
cigdem4154 Sapsikanne evet vermek istemiyorum ama bi arkadaşımız tavsiyede bulunmuş kaşıkla süt verin diye kaiık koyacağım biberon yerine
cigdem4154 Duygumiran kendimi daha hazırlamadım önce bebeğinkileri yıkadım ütüledim dolabını yerleştirirken onları ayırdım poşetledim kendime sıra gelmedi o da yarın artık ona ne alacağımı da bilmiyorum 😀
Yesilev cigdem4154 canım bende vereceğim ama 1 ay sonra vermeyi düşünüyorum benim bebeğim 10 günlük 5 dklığına vermiştim hemen memeyi tutuşu değişti memeyle kavga etmeye başladı bende şimdilik askıya aldım Emzik işini 😊
Malikadir cigdem4154 ben 2 doğum da da bu kadar goturdum yetti. Zıbın çorap vs de var tabi hastane ciksin setinde
Ebru021 Ben bir tane hastane cikisi kurdum yetmez mi ama tulumda kurmusum ayriyetten alt üst takım kurmusum yetmez mi acaba