Meryemtolga Ya kizlar hastane cantami hazırlıyorum haziran ayi icinde yada sonuna doğru doğumum olacak herseyi hallettim ama sanci cekerken yururken ne bileyim sonrasinda hastanede giyecek nasil bi terlik alacagimi bulamadim. Siz nasil bi terlik tercih ettiniz?
Bayancorek Meryemtolga Lohusa tarzı süslü şeyler sevmediğim için ve sonrasında da kullanabilmek açısından crocs alacağım. Onlara da çok gülüyordum tuvalet terliği gibi diye ama kınamamak lazımmış hoşuma gitmeye başladı ondan almaya karar verdim. 😂
Gzm-- Meryemtolga akinalbella nin crocs modelinden aldim ben,disarda giymek icin de sonrasinda cok rahat oluyor onlar hastanede evde disarda giyilir
mserif Meryemtolga benim de doğumum haziranda LCW’den ev terliği aldım bej renk kumaş ve önü açık. Ödem olma ihtimalini düşünüp bir numara büyük alırsanız iyi olur 👍
Hacer13 Meryemtolga benim ayaklar şişmekten davul gibi olduğu için ayağıma 40 numara terlik olmuyor😂 erkek terliği giyecem artık mecbur
Meryemtolga Bayancorek aynen bende öyle suslu taşli güllü vb seyleri sevmiyorum ama nasil bisey alacagimi bulamadim. Tesekku ederim. 🥰
SunnyG Duşa vs girmek gerekebileceği için plastik olması mantıklı bence. Benim crocslarım vardı onları götüreceğim
Smyye1B Meryemtolga https://ty.gl/crdz9jxed0 Eşim bunu almış çok rahat. Süsünden ziyade bence rahatlık düşünülmeli. 😇
suslubocu Meryemtolga a101 e üstü ayarlanabilir tokalı plastik terlik geldi ondan aldım. Ayaklar inanılmaz şişiyor ayarlanabilir olması güzel olur. Numaraları çok küçüktü 37 giyen ben 39 aldım. Kalmıştır hala perşembe gelmişti. 38 tl
minik_mucizemmmm Meryemtolga benimde temmuzda doğumum var bunu alacağım 😊 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Terlik/5735162/2323065
Mrs_duman Meryemtolga Akınalbella Içi Çıkabilen Kadın Peluş Terlik https://www.hepsiburada.com/akinalbella-ii-ikabilen-kadin-pelu-terlik-p-HBCV00000QLVY5?magaza=Ak%C4%B1nal+Bella&isFashion=true&url_src=ios-product-detail bunu almıştım kullanmak nasip oldu tavsiye ederim 🥰