Ben aralıkta verdim, hatta buraya açılan postlara da hep yazdım. O kadında sıkıntı var, birde dürüst esnaf ayakları yapıyor. Üstelik insanları tersleyerek haklı olduğunu savunuyor. Aralıkta verdiğim siparişi baya bi oyaladı bi ara sizin siparişiniz yok vs gibi bişiler söyledi ne dediği belli değil. Para iadesi alabildim çok şükür, ama kesinlikle söylediklerine inanılmaması gereken bi tip. Kuzenimde baya bekledi iade istedi, para iadesini ederken sizin kargonuz çıktı ama iade edelim yine de dedi aylar geçti kuzenim doğurdu hala kargosu gelecek 😁