Ozseee Bebeklerinizde 2. Ay aşısı yaptırdıktan sonra ne gibi yan etkiler gördünüz ve kaç gün sürdü ? Birde her bebekte aşı sonrası yan etki oluyor mu ?
Kendineanne Ozseee kabus gibi huyu suyu değişti 🤦🏻♀️Hala düzelmedi on beş oldu aşı olalı hala huysuz çözemedim aşıdan sonra oldu ama aşıdan mı bilemedim
Deletedmom727271 Her bebekte yan etki olmaz. Olacak diye bir kaide yok yani. Genelde huysuzluk ve ateş oluyor. Ama ateş olmadan da ilaç vermeyin 😊
Cansugamze_ Bnm bebeğim bütün aşılarında sanki aşı olmamış gibi iyiydi değişen bişy olmadı yani ama az bi ateş oluyodu 🥲🥰