Tugbayrakdar Halte Bende oğluşumu ilk 17. haftada hissettim şimdi 20. Haftada özellikle geceleri pıt pıt vurmalarını çok sık hissediyorum az daha sabır yakında hissedersiniz 😍😍
bayanelaa Halte normalde kilonuz iyi ama artış cok fazla olmus daha dikkat etmenizi öneririm 🌸 59la hamile kaldım 61 suan ☺️
Demhat Serife_1503 yok böyle sanki karnınızın içinde minik gaz ptlamaları oluyor. Daha sonra sanki içinizde bi dolu balon ordan oraya süzülüyor gibi. Daha sonra da vurmalı oluyor😂😂
Demhat Halte benim de erkek . sanırım ilk 15. Hafta çok minik şeylerdi. Ama 17-18 arası en net hareketi hissettim. Şu an 24 çok daha güzel hissediliyor tabi ki artık karnım falan hareket ediyo, keyifleniyorum hareket edince çoook güzel bişey😍 mucize mucize
Seymanurblbl Halte ben erken mi hissettim bilmiyorum doktorlar diyo hissedemezsiniz felan ama hissediyosunuz hareket ettiginde kendnzden suphe ediyosunuz çunku doktor imkansiz oldugunu soluyo erken haftalarda 😂 ama tam 15. Haftada hissettim valla her gebelik farklı sonucta kendinizi dinleyin
Cemoss46 Halte ilk 16 da birşey yok bebekten bebeğe değişiyor hatta doktorum 20 den sonra az az hissedersin gücü yok hala demişti 21. Haftamdayım net bir şekilde hissetmeye başlamadım henüz kayıyor gibi oluyor ara sıra benim de bebeğim erkek
Demhat Serife_1503 evet gaz diye düşünüyordum ben de ama normalde hiç öyle gazım yokke n hamilelikte bu da nesi diyor insan. O haftalarda minik kıpırtılarmış meğer. Çünkü çok küçük bebek. Gaz dediğimiz 12-13 lerde olabilir
Leyla-ay-3023 Halte 18deyim erkek bebeğe gebeyim hala bişey yok sadece nabız atması gibi bişey hissettim. Bir kaç kez başka hiç olmadı