Kızlar merhaba, dün 20. haftamda detaylı ultrasona girdim çok şükür bebeğim iyi fakat doktor uterin alterde tek taraflı çentiklenme oldugunu söyledi yani rahime giden damarlarda tek taraflı az bi direnç var ama tek taraflı oldugu ve plesanta tarafında olmadıgı için çok önemli olmadıgını genelde 25.-26.haftalarda kendiliğinden düzeleceğini söyledi yine de kafama taktım tabi. Pazartesi kendi doktoruma da söyleyeceğim ama öncesinde sizlere de sormak istedim bu sorunu yaşayan oldu mu düzeldi mi? Cevaplarsanız çok sevinirim çok stres yaptım.. 😔