eylulummmm Bebek anne karnında nasılsa doğuncada öyle mi olur benim ki çok hareketli özellikle geceleri sürekli hareket içinde gündüzde öyle ama gece daha hareketli doğunca hiç uyumicak mı bu çocuk 😁
Ozgeozgul eylulummmm aslında geceleri biz hareketsiz olduğumuz için onlarda içerde sallanmıyor ve uyanır gece hareket etme sebepleri bu . Pekte sanmıyorum öyle olduğunu 40 ı çıkana kadar 40 huy değiştirecek diyorlar 😂