Yasmin123 39+2de doğdu bebeğimiz. Eli hafif de ama gelip ameliyat sonrası karnıma bastırdı işte o çok kötüydü onu mecbur yapıyor rahim toparlansın diye. Önder hoca gerçekten çok bilgili ve işini en iyi yapan hekimlerden bir tanesi, şişirilmiş biri değil.
Ultrasonu renkli görmemiştik sanırım renkli olunca bir sorun var gibi oluyor