eylulummmm virüs çıktığında ben 9 aylık hamileydim ama doğum yapacağım gün kontrole gitmiştim hastanede virüslü hasta varmış bana doğuma alamam basının çaresine bak falab demedi. O gün gece benim suyum geldi vatan Hastanesi’ne gittik. Hemsireler bana seni alamayiz dedi virüslü hasta var dedi. Bende tlfonumdan hilal hanımı aradım beni neden arıyorsunuz hemsireler size açıklama yapıyor dedi. Ve doğuma gelmedi.. hastanede virüslü hasta olabilir en azından beni uyarabilirdi başka hastaneye git diyebilirdi… Yada sekreterine 7-8-9 aylık hamileleri aratıp başınızın çaresine bakın şuan bu hastane riskli diyebilirdi. Çünkü virüs ilk çıktığında cok korkuluyordu ana babadan baba çocuğundan korkuyordu. Şimdi tekrar gebeyim ve direk dedim yani ona gitmem diye.