Kızlar ilk gebeliğim . Sağlık ocağında betam 1500 çıktı birdaha yaptırmadım. 3 gün sonra Kontrole gidince kese görünmedi beta değeri 2500 olmuştu yükseliş azdı . Şimdiye kadar görmeliydik dediler.bugün lekelenme ve ardından kanama başladı adet kanaması gibi agrı sızı yok ama betam 10 saatte 1000 arttı yani 3500 oldu doktorlar da çok şaşırdı dış gebelikten şüpheleniyorlar dhaa tanı konulamadı :(((