Betus93 Dodoveannesi degil tabikide. Aciklik olmamasi lazim. Erken dogum riskin var. Bende de var yatiyorum bir fiil
Cigdematasoy Benim 32. Haftadan beri 1.5 cm açılmam var şuan 37+4 üm hala ilerleme yok pazartesi günü sezeryan a alıcak doktorum