Zeynep8989 ben de çok seviyoruuum. bade, inci, nil. telaffuzu da ay çok hoşuma gidiyo bu isimlerin. ama kızım olsaydı da koyar mıydım? koymazdım tabi ki😅 çünkğ ben anlamsız veya iyi anlamı olmayan bir şey koymak istemem. siz anlama takılmıyorsanız koyun gitsin işte🥶