Selam kızlar biri 13 biri 7 haftalık olmak üzere iki gebeligim oldu 13 haftalık düşük 7 haftalık olanın kalbi durdu ikiside riskli gebelikti kanamam oluyordu. 7 haftalık bebegimi kaybedeli tam 1 ay oldu genetik ve patolojik test sonuçları temiz çıktı bizde merak ettik yaşayan var mı bu durumu kan pıhtılaşmasından şüphelenmeye başladık tabii testler yaptıracağız regl olmamı bekliyoruz dayanamayıp size sormak istedim