GufranGngrDrz Herkese merhabalar 25 haftalık gebeyim bende doktorum kontrolde suyumun fazla olduğunu bu da erken doğuma yol açtığını söyledi karnımda da kasılmalar oluyor bir süredir gün içinde çok dikkatli olmam gerekiyormuş daha önce bu durumu yaşayan veya duyduğunuz biri oldu mu çok korkuyorum daha çok küçük 😔
Mammy12 GufranGngrDrz Korkma canim bende de vardı geçti. Beslenmene dikkat et şekerli şeylerden uzak dur bol su tüket düzelir
GufranGngrDrz Mammy12 çok teşekkür ederim gebelik şekeriyle alakalı olan bir durum olabilir mi siz test yaptırdınız mı acaba
Bebek-C Genelde gebelik şekerinden kaynaklanıyor su fazlalığı. Doktorunuzun bunu da söylemiş olması gerekirdi aslında. Hamur işi ve abur cuburdan, şekerli şeylerden uzak durup, sebze ve protein ağırlıklı beslenirseniz düzelir Allah’ın izniyle.