Cehey 20 +1 haftaligiz iste sonuc gostermeye gidicem persembe ondan sonra 24 saatlik idrar isteyecek buyuk ihtimal protein kacagi varmi diye tansiyon takibi yapiyorum cok sukur iyi durumda s.ocagi hemsirem kilo qlma diyor ama nasil yapicam bilmiyorum ekmek yok hamur isi yok sebze agirlikli beslenmeyi duzene koyarimda kilo almamayı nasil başarırım bilmiyorum suanki hedef 28 haftaya ulasmak sobrada 30 lu haftalari gorebilmek tesekkur ederim bu arada bu 10 hafta gecermi bilmiyorum