Si-bel Elisa_Esra04 Amin inşallah tek dileğim o zaten hayırla kucağıma aliyimda inşallah sağ saglim inşallah çünkü evlat acısı çok kötü birsey seneler aylar gecede geçmeyen bir şey her şeyin hayırlısı olsun inşallah.